.

.

معرفی گروه

بسمه تعالی

 

موضوع : مقدمه ، معرفی ، اهداف

 

با عرض سلام خدمت کاربران گرامی

در این پست صرفا به علت قدم نهادن به عرصه اینترنت و شروع فعالیت سایبری گروه میپردازیم .

من (س.س.افضلی) از اواخر سال 1383 تحقیقات گسترده­ای در مورد ماهیت زیست فرازمینی را شروع کردم؛ منظورم از تحقیقات گسترده به هیچ عنوان وب گردی و قبول 100 درصد مطالب قابل قبول و غیر قابل قبول (منطقی و غیر منطقی) نیست در این سالها کتاب های متعدد از نویسندگان متعدد رو مطالعه کردم، نظریات زیادی رو خوندم و تحلیل کردم، اخبار، تصاویر، حوادث و مسائل جهانی مربوط و نامربوط زیادی رو برای رسیدن به یک نتیجه محکم و منطقی دنبال کردم .کار به جایی رسیده بود که برای بدست آوردن نتیجه مناسب از واجبات زندگی (درس) میزدم؛ با اشخاص معروفی در زمینه چه از لحاظ علمی و چه دینی به مباحثه نشستم که به دلایلی فعلا از ارائه اسامی این عزیزان و نتیجه تحقیقات در این زمینه میگذرم .


اما زیست فرازمینی چه ربطی به ظهور دجال داره؟


رابطه ­ای بس نزدیک . . . !

البته نه اونطور که وبلاگ نویسان و وبمسترهای خوب ما سعی در نمایان کردنشون دارن، اکثر این عزیزان از دیدگاه من به اشتباه تفسیر میکنند که میتونه دلایل خاص خودشو داشته باشه (عدم آگاهی کافی و یا عدم صلاح دید برای عموم) بهر حال در این چند سال با افراد مختلفی آشنا شدم و به بحث و تبادل نظر پرداختم که در چند مورد ضررهای سنگینی رو هم پرداخت کردم اما در سال گذشته تصمیم گرفتم از یکی از دوستان قدیمی تقاضای همکاری در چندین زمینه ارائه کنم که یکی از مهمترین آنها ادامه تحقیقات برای رسیدن به یک نتیجه گیری کامل و دقیق در مورد ماهیت زیست فرازمینی بود.

پس از اینکه س.عزیزی دعوت منو پذیرفت، با یکی از اون چند موردهایی که موجب متضرر شدن من در گذشته شده بود به دلایل مشخصی مجدادا روابط نزدیک برقرار کردم (بصورت خیلی خلاصه میگم) بدلایلی تصمیم به آشنا کردن ایشون با س.عزیزی رو گرفتم. س عزیزی برعکس بنده که اکثر تحقیقات علمی جدا از رشته تحصیلی (بصورت شخصی) در مورد یک موضوع مشخص است از سیر تا پیاز هر چیزی که فکرشو بکنید اطلاعات بیش از اندازه کافی داره؛ اصولا به شخصه دوست دارم با مخاطبم صمیمی باشم اینطوری هم من راحت تر قصدمو بیان می کنم و هم مخاطبم راحتتر متوجه میشه، در شب آشنایی این دو دوست طرف مقابل بصورت خیلی خلاصه و خیلی نامحسوس بحثی رو پیرامون نشانه های ماسونیک ارائه داد که در واقع میخواست اینو به من القا کنه که در مورد ماهیت زیست فرازمینی سخت در اشتباهم و خیلی بیشتر از من در مورد مساله تخصصیم اطلاعات کسب کرده. اما بلافاصله س.عزیزی بجای ایشون بحثو ادامه داد طوریکه طرف کم کم داشت از تعجب شاخ در می آورد . . .


این ماجرا گذشت و هرچه من بیشتر خواهان اطلاعات بودم عزیزی بیشتر بحث و عوض میکرد تا اینکه توسط یکی از دوستان بسیار نزدیک (ح.امام جمعه) مستند ظهور و سخنرانی استاد رائفی پور در دانشگاه آزاد قزوین به دستم رسید از اون به بعد تا دو،سه هفته کار من شده بود تحقیق بشکلی که برای رفع این تشنگی به هیچ کس و هیچ چیز اهمیت نمیدادم .


خوشبختانه اونقدر وبلاگ ، وبسایت ، انجمن ، پرتال و ... در این زمینه (Free masons) ایجاد و راه اندازی شده که دیگه احتیاج نداشتم برای بدست آوردن اطلاعات کامل و جدید مجبور به سر زدن به هر مرجع خارجی و ترجمه و... این جور دردسرها رو داشته باشم در عین حال در هر زمینه که مطلبی وجود نداشت عزیزی بود . . . :) !!!

در مدت کوتاهی به خیلی از مسائل (خصوصا اهداف آنها) پیرامون موجودات فرازمینی؛ ادیان، اتفاقات ، نظریه ها، تاریخچه،  الواح و . . . وابسته به Extraterrestrial life و بیشتر از همه به مسائل مربوط به تابلو دارانِ شیطان دوست، پی بردم.


تا اینجای کار متنی که ملاحظه کردید مقدمه ای بر علت ورود به عرصه سایبری ماست. همانطور که گفتم خوشبختانه منابع اینترنتی داخلی سالم برای افشای مسائل وابسته به فراماسونری دامنه گسترده ای داره که باعث میشه کاربران جویای حقیقت براحتی به اونها دست پیدا کنند، اما از دید ما کپی برداری بیش از حد پیرامون چنین مسائله وسیعی غیر قابل قبول است چراکه نه تنها ممکن است مخاطب پس از مدتی از ادامه تحقیقات و بروزرسانی اطلاعات خود پیرامون رخدادهای وابسته دست بکشه، بلکه ممکن است به دلیل دلسردی صاحب اثر موجب کاهش ارائه مطالب مفید و در نهایت (که از دید ما از همه مهمتر است) افت شدید کیفیت مقالات، کلیپ ها، و در کل پست ها شود که افت کیفیت به تنهایی باعث از دست رفتن مخاطب جدید شده و ادامه تحقیقات در این زمینه را تنها برای قشر خاصی که از اکثر موارد پایه ای مربوطه مطلع اند، درآورد که مسلما این خواست هیچ محقق خداپرستی نیست و نباید باشد.

پس، از اینرو به خودم واجب دیدیم که در کنار ادامه تحقیقات بر روی ماهیت زیست فرازمینی به ارائه مسائل مربوطه، به شیوه خودمان اقدام کنیم و پس از مشورت و تقاضای همکاری در این زمینه از س.عزیزی، تصمیم به کمک به پیشکسوتان این عرصه در معرفی هرچه بهتر و سریعتر ماهیت حاکمان به اصطلاح خدا پرست دنیای غرب گرفتیم، چه بسا باعث ایجاد موج جدیدی در این آگاهی باشیم.


با تشکر از توجه شما

نظرات 11 + ارسال نظر
سائل دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://gedaa.blogfa.com/

سلام خیلی ممنون که به وبم سر زدین خیلی مطلب خوبی را برا وبتون انتخاب کردین موفق باشین
منتظر مطللب خوب تون هستم.
یا علی

سحر دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://sahar29.blogfa.com

سلام دوست عزیز!
وب خوب و آموزنده ای داری
مرسی که خبرم کردی! باز هم بهت سر میزنم
موفق باشی

پرستو دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://shaghaeegh.blogfa.com

سلام
با تشکر از حضور سبز شما
خوبه
همیشه موفق هستید.

علی عرب فیروزجایی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://kalamenuor.mihanblog.com/

سلام
لحظات شادی خدا را ستایش کن
لحظات سختی خدا را جستجو کن
لحظات آرامش خدا را مناجات کن
لظات دردآور به خدا اعتماد کن
و در تمام لحظات خداوند را شکر کن
..
..
..
..
وب خیلی عالیه
بنده هم چندین سخنرانی اقای رائفی پور را گوش دادم
که از غرب و شیطان و.... می گفت حرفهای زیبا وشنیدنی دارد
مو فق باشید
التماس دعا

هانیه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://geladiator2007.blogfa.com

سلام
راستش حتما حرفاتون در تخصص خودتون مطالب پخته و خوبی است!
رشته منم عمرانه. به همین خاطر زیاد ازش سر درنیاوردم!
ممنون مه به من سرزدید

ملیکا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://mazhabe20.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید
این خیلی خوبه که در مورد فراماسونری در وبلاگتون قصد دارین بنویسین چون ظاهرا در ایران متاسفانه داره گسترش پیدا میکنه. براتون ارزوی موفقیت میکنم و منتظر مطالب خوب بعدیتون هستمدر ضمن بنده هر سه شنبه از جمله فردا بروزم قدم رنجه بفرمایید و علی یارتون

ایران توانا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.fraeesi.ir/

سلام خسته نباشید ممنون که اومدید . موضوع خوب و بسیار حساسی را انتخاب کردید . فقط یه چیزی این فیلم هایی که در صفحه اول گذاشتید سرعت لود را بسیار ژائین آورده !
از مطالب جدیدتون خبرم کنید و یا اگر با تبادل لینک موافقید خبر بدید.

مونا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://13002000.blogfa.com

سلام
بلاخره چی شد؟من سر در نیاوردم میخواستی چی بگی؟
اما به هر حال اومدم و خوندم
موفق باشی

در اینجا اکثر مباحث را در کلیپها کوتاه کردیم و هدف اصلی نیز فیلمسازیست جراکه اعتقاد داریم یک کلیپ تصویری بسیار کوتاه می تونه تاثیر مثبت بیشتری نسبت به خواندن مقالات طولانی که گاهی اوقات بسیار پیچیده میشه داشته باشه . . .
پس به کاربران عزیز توصیه میکنم حتی قبل خواندن مقالات این پایگاه اول کلیپهای تصویری را مشاهده کنید.
با تشکر از توجه شما

باران سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.baran-love-suri.blogfa.com

سلام
مطالبت آگاهیمو برد بالا مرسی

عسل سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://zibap51.blogfa.com/

سلام وب قشنگی دارید موفق باشید

یکدانه ی سرزمین ذهن ها جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ http://fahimeh1359.blogfa.com

جالبه! من هم با فراماسونری که اخیرا در معماری ایرانی (در واقع معماری موجود درایران که نمیتوان حتی نام معماری بر روی آن نهاد به دلیل اینکه نام معماری را لکه دار میکند(هنرمندانی که خودرا معمار خطاب میکنندو سیاستگذاران در معماری))نیز رخنه کرده، مخالفم!
اما صرفا به خاطر معماری والا هیچگونه مخالفتی با این فرقه ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد