.

.

معرفی صاحبان اصلی شبکه ها/افراد مورد علاقه شما


متاسفانه پس از پست:



"illuminatis - ایلومیناتیهای ماسون - بخش اول - Rihanna" 


آن عکس العمل مورد نظرما از سمت شما هنوز صورت نگرفته است که بخواهیم به نظرات و انتقاداتتان پاسخ دهیم و مطالب حقیقی را برایتان بصورت واضح شرح دهیم، به همین خاطر تا چند پست بعدی، تشریح نمادهای بکار رفته ارائه نخواهد شد، چرا که این تارنما عملا برای آگاهی یافتن شما ایجاد شده در غیر اینصورت استفاده خاصی برای ما نخواهد داشت.

....................

بیشتر از این توضیح نمی دهیم؛ چراکه میدانیم ممکن است بسیاری از شما عزیزان صبر و زمان لازمه را برای خواندن مطالب طولانی نداشته باشید، تصاویر به اندازه کافی گویا هستند :


شبکه فارسی من و تو 1

برنامه :

.:: بفرمایید شام ::.



برای مشاهده کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . .


---------------------------------------------------------------------------------------



با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز


متاسفانه پس از پست:



"illuminatis - ایلومیناتیهای ماسون - بخش اول - Rihanna" 


آن عکس العمل مورد نظرما از سمت شما هنوز صورت نگرفته است که بخواهیم به نظرات و انتقاداتتان پاسخ دهیم و مطالب حقیقی را برایتان بصورت واضح شرح دهیم، به همین خاطر تا چند پست بعدی، تشریح نمادهای بکار رفته ارائه نخواهد شد، چرا که این تارنما عملا برای آگاهی یافتن شما ایجاد شده در غیر اینصورت استفاده خاصی برای ما نخواهد داشت.


به دلیل همین بی اعتنایی از پاسخ به درخواست ما در مطلب ذکر شده، تصمیم گرفتیم مسائلی که برایتان پیش پا افتاده تر جلوه کرده؛ بصورتی که احتمال وجود چنین مسائلی را نمیدهید، ارائه  کنیم بلکه نظرات خود را آنطور که باید ابلاغ کنید.


بیشتر از این توضیح نمی دهیم؛ چراکه میدانیم ممکن است بسیاری از شما عزیزان صبر و زمان لازمه را برای خواندن مطالب طولانی نداشته باشید، تصاویر به اندازه کافی گویا هستند :


شبکه فارسی من و تو 1

برنامه :

.:: بفرمایید شام ::.




اکثر توضیحات به صورت تصویری است اما در اینجا لازم به توضیح است که، شکل "+" در واقع همان صلیب است که از انتهای آن کاسته شده ...

فاعل =(به ترتیب تاریخ) ادیان ضد مسیح / شیطان پرستان / نازی ها / فراماسونها (به ندرت)

علت = بی حرمتی به ادیان و پیامبران الهی



همانطور که میتوانید در تصویر پایین مشاهده کنید، کریس انجل پلاکی به شکل "+" به گردنبد خود آویزان کرده است، مطمئن باشید این اقدام هدفی به دنبال دارد چرا که کریس انجل فردی مشهور و متاسفانه در بسیاری نقاط پر طرفدار است، پس هر حرکت جزئی این فرد با برنامه قبلی و با هدفی مشخص انجام میگیرد . . .



اگر دوستان نظری خلاف بر نظر ما در این مورد داشتند، در صورت نیاز در آینده پستی برای اثبات این ادعا برایتان در نظر میگیریم . . .


------------------------------------------------------------------------------


در تصویر پایین شکل شماره 2 یک طرح 8 وجهی است که برای درک بهتر از اینکه این طرح نماد مورد نظر ما نیست از لوگو شبکه 4 کمک گرفتیم . . . چراکه لوگو این شبکه به هیچ عنوان نمیتواند یک نماد ماسونی باشد . . . و بالعکس به جرات میتوان گفت که اکثر تذهیب ها و اشکال به کار رفته در هنرهای تجسمی اسلامی بصورت 8 وجهی می باشند و اشکال 6 وجهی که در عکسهای بعدی مشاهده خواهید کرد به هیچ عنوان ریشه اسلامی ندارند . . .


شکل شماره "1" :












منتظر نظرات گرانبهایتان هستیم . . .


نظرات 11 + ارسال نظر
میم شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.moon13.blogfa.com

با این پست اصلا خال نکردم.
لطفا دیگه مزاحم نشو
و دیگه
تو وبلاگم الکی نیا و نخونده نظر نده و تبلیغات وبلاگتو نکن.

اگه مردی هم این نظرو حذف نکن و انتقاد پذیر باش.

مخاطب گرامی
این تارنما صرفا جهت بازتاب نظرات و عقاید شما ایجاد شده است، پس لطفا نظر خود را با تشریح علت آن اعلام نمایید.

با تشکر

پشت پرده یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://poshtehpardeh.blogfa.com/

مطالبت خیلی جالبه، اگر هم می بینی یه عده متوجه مطالبت نمیشن، واسه اینه که اطلاعات پایه ایشون در مورد فراماسونری کمه!!
یا باید سخنرانی های استاد رائفی پور رو ببینن، و یا شما مسائل رو از پایه براشون توضیح بدی...

یاس یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ http://radmardetarikh.blogfa.com/

سلام .خوبه که این قدر دقیقی ولی.....خوب حالا کسیکه با ارم و این شکلا کار نداره.بیشتر مردم مسابقه را میبیننو برای لحظاتی سرگرم میشن.
اونی که عامیه نمیاد ببینه تیتراژ ارم چیه؟!
اصل برا مردم محتوای برنامس که سرگرم کنندس.

آفرین . . .
دقیقا به همین دلیل که، اون عامیه نمیاد ببینه تیتراژ و هدف برنامه و صاحب برنامه کیه و چیه، ما چنین اقداماتی رو شروع کردیم . . .

جزئیات برای شما شاید اصلا مهم نباشه، شما صرفا از دیدگاه سرگرمی به این برنامه نگاه می کنید، اما مطمئن باشید صاحبان اصلی این شبکه از ارائه این برنامه ها که قیمت های گزافی برای تهیه آن پرداخت کرده اند(آنقدر گزاف که به جرات میتوان گفت هزینه پرداخت شده در این مدت کوتاه برای پخش برنامه هایشان، چندین برابر بودجه ایست که یکی از شبکه های داخلی برای خرید یک برنامه خارجی در اختیار دارد! حتی همین برنامه "بفرمایید شام" که با یک جستجو کوچک در گوگل می توانید ببینید که امتیاز این برنامه از کجا خریداری شده است) اهدافی بسیار بزرگتر از آنچه که بتوانید فکرش را بکنید در نظر دارند (و به همین خاطر است که اگر بدون مقدمه اهدافشان را توضیح دهیم واقعا نمی توانید ادعایمان را باور کنید) . . . فعلا اقدامی در معرفی میهمانان این برنامه سرگرم کننده و صاحبان اصلی آن نمی کنیم تا شما آمادگی شنیدن و درک عمق ماجرا را بدست بیاورید.

با تشکر از توجهتان

ali یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://takonline.vcp.ir

سلام دوست عزیز -حرفی هایی که زدید و نوشتی و عکس زدی و توضیحاتی دادی به یه دلیلی درسته به یه دلیل هم درست نیست ---یک دلیل این که در جامعه امروزی اینجوری جا افتاده که هر کی از علامت چیلیپهای شکسته استفاده کنه شیطان پرسته ولی اصلا علامت چیلیپهای شکسته از هند اومده و بعد به ایران منتقل شد که دربشتر کتابها نوشته شده ((اولین نمونه‌های استفاده از چلبپای شکسته مربوط به تعدادی سفال یافت شده در استان خوزستان در ایران در ۵ هزار سال قبل از میلاد است)) و تو جنگ جهانی هیلتر از این علامت کپی بردای کرد و نشان قدرتش قرار داد بعد هم شد شیطان پرستی---حتی شما میتونید تو بیشتر مساجد های قدیمی ایران این اشکال رو تو معماری ها پیدا کنید و تو هند هم همین طور -مثلا یه سری افراطی میگن انگشتر رو تو انگشت اشاره نکنید برا شیطان پرستها هست ولی اشتباه چون این انشگت رو تو بیشتر جاهها نوشته اگه انگشتر رو بکنی نشان قدرت هست چون بیشتر پادشاه ها انگشتر رو تو این انگشت میکردن ---برای تمام نوشته هام ادرس میزارم مراجعه کنید .......

پس نمیتونید بگید هرجا یه علامت زدن منظوری بود پس تموم مسجد ها هم باید خراب کرد کرد که این علامتها بکار برده توش
اگه موافق یا مخالف هستید این نظر رو تایید کنید و ببینید بقیه چه نظری دارن ---خوشحال میشم نظراتتون رو بشنوم در این موضوع
ادرس :
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B5%D9%84%DB%8C%D8%A8_%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%87

================
نماد های انشگت
http://www.mardoman.net/life/ring

بسیار مسروریم که شخص محترمی چون جنابعالی این تارنما را مشاهده و بررسی کرده، و اطلاعات گرانبهایتان را در اختیار ما می گذارید.

پاسخ: دوست عزیز و گرانقدر، جبهه خیر و شر از ابتدای نزول انسان به زمین پدید آمده، وجود داشته، و دارند؛ نظر شما بسیار محترم است و ما نیز آنرا تا حدودی تایید می کنیم، اما باید عرض کنم که حکومتهای فراماسونری نیز از، پیش از 3000 سال قبل از میلاد حضرت مسیح (ع) بر روی زمین حکمرانی می کردند و همینطور که امروزه برای فریب مردم دنیا نمادگرایی می کنند در آن زمان نیز چنین میکردند، اما از بدو حکومتشان تا کنون و حتی در آینده، همانطور که بسیاری از نمادها را خود ایجاد کرده اند، به دلیل انسان بودن و پیروی از موجوداتی بسیار ضعیف تر از قدرت مطلق خداوند متعال، در بسیاری از اقدامات نیز هیچ نقشی نداشته و ندارند، زیرا قدرت آنرا ندارند؛ پایه، ریشه و تنها دلیل نمادگراییشان نیز همین است، پس در بسیاری از اعصار نمادهایی که هیچگونه وابستگی به این انجمنها را نداشته و ندارند را، به خود نسبت می دهند علت؟ : برای به رخ کشیدن وسعت، عمر و قدرت حکمرانی به اذهان عمومی و ایجاد وحشت برای مخالفینشان.

این که چیلیپها/چلیپها در اعصار قدیم به دست چه کسی و در چه بناهایی استفاده شده مهم تر از آن نیست، که هم اکنون چه کسی، یا کسانی و در چه بناهایی از آن استفاده می کنند؛ همانطور که در جنگ جهانی دوم برای "مردم"، این *مهم، نمادی از دشمن و ضد ارزش هایشان شد . . .
*(مهم؛ از دیدگاه شما)

شما اعلام میکنید که حتی در ساخت مساجد از این نماد استفاده شده است، حال من مطلبی را بصورت عکس، برایتان بیان می کنم :

عدد "11" و مضارب آن مانند 22، 33، 44، 55، 66 و ... از اعداد مقدس ماسونی است.

اما اینکه تمامی پلاکهای پر جمعیت ترین و مهمترین شهر ایران یعنی تهران تماما -- ایران11 -- و مضاربی از آن است؛ نشان از نفوذ قدرت فراماسونری در ایران است؟ جالب است نه؟

مسلما خیر؛ تنها دلیل استفاده از این عدد، رُند بودن آن برای کاهش بار کاری، برای نیروی انتظامی و دیگر ارگانهای مرتبط در تشخیص و ثبت تخلفات بوده است و اکثرا از قدیم الایام چنین ارقام رُندی را برای ثبت پلاکهای تهران در نظر گرفته اند.

(این مطلب هم در پاسخ به نظر محترم شما و هم در اثبات ،در غیر افراطی بودن فعالیتهای ماست)

اما درنهایت سوالی دیگر از شما دارم :
آیا ستاره 6 پر که به اشتباه به شما به عنوان ستاره داوود معرفی شده نیز، در تذهیب، بنا و آثار ارزشمند اسلامی (ترجیحا شیعی و در ایران) نیز استفاده شده؟

از این که بگذریم، پیشنهاد میکنم نگاهی به پست مربوط به ریحانا نیز بیاندازید و نظر خود را ابلاغ کنید . . .

در نهایت از مراجعه شما به تارنمای خودتان بسیار سپاسگذاریم؛ مجددا اعلام میکنیم که سیاست ما ایجاب می کند نظرات و عقاید شما را تا "حد ممکن" بازتاب دهیم (همانطور که در دیگر نظرات می توان مشاهده کرد) و علت نمایش نظراتتان پس از تایید، تنها برای نمایش پاسخ هماهنگ، همزمان با ارسال نظر شما صورت میگیرد.

با تشکر

مسافر دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://delsepordegan2010.blogfa.com

سلام ممنون که اومدی. ما که از این فراماسونرا سر در نیاوردیم!!!! زیر دیپلم حرف بزنین. موفق باشی.

ali دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://takonline.vcp.ir

سلام داداش متشکر که تایید شدو پاسخ دادید
ولی امروز تو برنامه سمت خدا از شبکه 3 تابلویی که پست سرش بود
علامت های 6پر یا همون شیش ستاره ای که شما تو عکس ها مشخص کرده بودید رو زده بود ---ایا پس این نشانی بر فراموسانوی بودن سمت خودا نشون میده میتونی بری این برنامه رو 100 با بگیری تو تابلوی پشت سرشون مشاهده کنی ؟؟؟

مجددا اعلام میکنم که تمامی نظراتی که مستقیما به پست ها و مطالب "ما" مربوط می شود را، تایید کرده و در صورت لزوم پاسخ می دهیم؛ پس تایید و پاسخ به نظر شما یک امر عادی است.

حتما اگر افراد دیگری به جای ما مسئولیت مطالب و پاسخ ها را به گردن می گرفتن مطمئنا از این همه جبهه گیری شما تعجب می کردند، اما ما خواهان جبهه گیری شما عزیزان هستیم، تا با پاسخ به سوالات، حقیقت را نشان دهیم . . .

مجددا همین جا از تمامی مخاطبان خواهشمندیم که، اگر واقعا خواهان حقیقت هستید، برای آشنایی با مبانی فراماسونری (و نه فراموسانوی!) به بخش مربوطه مراجعه کنید.

به دلیل اتمام شبهات اینچنینی، پستی را با عنوان "نظرات و پاسخ آنها (پست ویژه=بفرمایید شام)" ارسال نمودیم

با تشکر

ali دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://takonline.vcp.ir

سلام داداش برو این عکس ببین

http://jxr.tinylink.ir
http://qj2.tinylink.ir

این عکس گرفته شده تازه یه این سایتو رو ببینید در باره همین برنامه سمت خدا و نشانه فراما سونریه تو این برنامه اسلامی صحبت کرده
حالا چی میگید بازم میگید پیدا نمیشه تو اسلام و ایران و جامعه

http://forum.bidari-andishe.ir/thread-160-post-12789.html

دوست دارم پاسختون رو بشنوم
اینو نوشتم که اینقدر افراطی نباشید و هر نشونه ای رو نشونه ای بد ندونید و برداشت بد نکنید و تبلیغ نکنید تا مردم منحرف شن

برای اتمام شبهات اینچنینی، پستی را با عنوان "نظرات و پاسخ آنها (پست ویژه=بفرمایید شام)" ارسال نمودیم

ali دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://takonline.vcp.ir

اگه قانع شدید که این علائم در بفرمایید شما هیچ ربطی نداره این مطالب رو حذف کنید و اگرنه اینجور تعبیر شما باشه پس سمت خدا مشکل داره؟!!
متشکر

برای اتمام شبهات اینچنینی، پستی را با عنوان "نظرات و پاسخ آنها (پست ویژه=بفرمایید شام)" ارسال نمودیم

ali دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ http://takonline.vcp.ir

چی شد داداش منتظرم جواب وتایید هستم

دوست عزیز ما نیز مانند شما دارای مشغله های زندگی روزمره خود هستیم، اگر غیر از این بود هر روز یک پست جدید و تازه ارسال می کردیم چه برسد به تایید نظرات شما . . .

لطفا در این مورد کمی شکیبا باشید

با تشکر

هاتف دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://nwo.ir

دوست و همسنگر عزیز سلام
مطالبت رو خوندم.
زحمات های زیادی برای پست کردن اون ها کشیدی.
ولی یک مشکل وجود داره اونم اینه که:
ما نباید در نماد شناسی و نمادیابی افراطی عمل بکنیم. علت اینه که بیشتر مردم از نمادها و اینجور مسائل اطلاعاتی ندارن و در صورتی که برای بار اول با حجم وسیع اطلاعات درست و غلط ما روبرو بشن ممکنه سرخورده بشن و به دنبال اصل مطلب نرن.
همین طور ممکنه کسانی که دارای اطلاعات هستن از اونچه که دورو برشون می گذره بترسن و یا ناامید بشن.
هدف ما آگاه سازی مردم از عوامل پشت پرده هستش و اینکه هر کس بتونه خودش اون ها رو شناسایی بکنه نه این که بهشون بگیم این کار غلطه و یا درسته!

خرسندیم از اینکه ما را همسنگر خود محسوب میکنید، اما شما اعتقاد دارید که ((در صورتی که برای بار اول با حجم وسیع اطلاعات درست و غلط ما روبرو بشن ممکنه سرخورده بشن و به دنبال اصل مطلب نرن. همین طور ممکنه کسانی که دارای اطلاعات هستن از اونچه که دورو برشون می گذره بترسن و یا ناامید بشن.)) تقاضایی داریم:
نظر خود را بخوانید سپس از دید یک مخاطب ابتدا به وبلاگ خود و بعد به "BTV-NGO.IR" نگاهی بیاندازید؛
ما حجم وسیعی از اطلاعات را ارائه کردیم یا شما؟!!
آیا بی اعتماد کردن مردم، با زیر سوال بردن افراطی لوگوهای سازمانی، موجب ترس و ناامیدی مردم عزیزمان می شود، یا نقاب برداشتن و آشکار کردن چهره مسلم و واقعی رسانه های تحت سلطه ارگانهای فراماسونری ؟

و اما پاسخ به این جمله :
((هدف ما آگاه سازی مردم از عوامل پشت پرده هستش و اینکه هر کس بتونه خودش اون ها رو شناسایی بکنه . . .
هدف ما نیز آگاه سازی مردم از عوامل پشت پرده است؛ و اینکه هر کس بتواند آن ها را شناسایی کند . . .
. . . نه این که بهشون بگیم این کار غلطه و یا درسته!))
شما لطف کنید مدرک و سندی از همین تارنما ارائه دهید که نشان از این عمل از سوی ما باشد . . . همانطور که ملاحظه کردید، ما حتی در تصاویر درج شده نقطه مورد نظرمان را به صورت طنز و بی ارتباط با عقیده مورد نظرمان قید کرده ایمً شما چگونه چنین ادعایی دارید؟!!

تنها تفاوت ما در اینست که با هدف ارائه مطالب جدید و ارائه نشده پا به این عرصه گذاشته ایم.

با تشکر

غوغا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام ببین برو خودتو دکتر معرفی کن حالت هیچ خوب نیست توهم زدی شایدهم قرصی چیزی ......... ممنون کلی بهت خندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد