.

.

manoto channel - شبکه


شبکه من و تو تحت حمایت سازمان MI5



به نقل از عصر امروز

گفته می شود شبکه "من و تو" با مدیریت فائقه آتشین یک خواننده زن دوران پهلوی به نام مستعار گوگوش که مدتی پیش با پیوستن به جمع غربی ها سر و صدایی به پا کرده بود راه اندازی شده است. این خواننده که تا سال گذشته ساکن آمریکا بوده است تنها شخصیت مهم غیر سیاسی بود که در اکثر تجمعات خارجی جریان سبز حضور فعال داشته است. البته این شبکه در برنامه نوروزی امسال(سال ۹۰) مدعی شد که این خواننده مدیر شبکه من و تو است.

 

برخی نیز پشتیبانی این شبکه را به جمعیت بهاییان مقیم لندن نسبت می دهند که این خبر با توجه به بهایی بودن تعداد قابل توجهی از مجریان و تهیه کنندگان این شبکه قابل پذیرش به نظر می رسد.



به طور مثال خانم سالومه یا خانم ندا جناب در دادگاه علنی خود در ایران و در بازجویی های نوشته شده توسط خودش به انجام  . . .



برای مشاهده کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . .


تبلیغات فرقه بهائیت در دانشگاه اعتراف کردند.



و یا رها اعتمادی که در قالب انجمن های منتسب به بهاییت تلاش های زیادی برای جمع کردن ایرانی های مقیم انگلستان دارد.



اما قوی ترین فرضیه مطرح شده پشتیبانی همه جانبه سرویس جاسوسی انگلستان از سایت manoto۱,۲ است. چنانکه مسئولین امنیتی اطلاعاتی انگلستان در ارائه گزارش سالانه فعالیتهای فرهنگی سازمان MI5 در مجلس انگلستان عنوان کردند که این سازمان جاسوسی جهت انجام فعالیتهای بشردوستانه و در راستای فعالیتهای فرهنگی، به شبکه های فارسی زبان از جمله من و تو کمک مالی کرده است.


سایت "من و تو" در صفحه معرفی خود بدون اشاره به صاحب امتیاز این شبکه ماهواره ای و اسپانسرش در نکته ای ظریف دلیل پدید آمدنش را اینچنین می نویسد: «جهان از چند دهه گذشته به تدریج وارد عصر ارتباطات نوینی شده است. امروزه، بر پایه باور بسیاری از دانشمندان در حوزه های مختلف علوم اجتماعی، جهان امروزی آنچنان دگرگون شده که فهم و درک آن با مفاهیم و نظریه‌های قدیم تا حد زیادی عملی نیست. جهانی شدن، عصر اطلاعات، عصر رسانه ها، جامعه اطلاعاتی و جامعه رسانه ای برخی از این مفاهیم اند.» با رجوعی به آرای صاحب نظران علوم اجتماعی غرب که امروز نظریات و فرضیات آنها در غرب مسلمات علمی محسوب وی شود، می بینیم که هر آنچه حاصل مذهب و اندیشه الهی باشد را بدلیل اصالت تجربه، غیر علمی می دانند. حال باید پرسید منظور شما از «مفاهیم و نظریه‌های قدیم تا حد زیادی عملی نیست»


در میان ایرانی ها چیست که می خواهد آن را عوض کند؟


این سایت در ادامه می نویسد: «تلویزیونهای من و تو ۱و۲ در جهت ارتقای نقش و جایگاه رسانه های ایرانی و پارسی زبان در بین رسانه‌ ها و سعی در ارتقای نقش ایرانیان در جامعه جهانی، کار خود را شروع خواهد کرد.» که این مطلب به وضوح به علاقه صاحب امتیازها و سیاست گذاران این شبکه به تسلیم ایرانیان در قبال globalisation (جهانی شدن) و new world order (نظم نوین جهانی) اشاره دارد.


در نگاه اول وقتی مخاطبین به تماشای مستندهای این شبکه مشغول می شوند، یکسری برنامه های آموزنده و پربار را میبینند که هیچگونه مغایرتی با اخلاق و جایگاه خانواده ندارد. ولی تمامی این مستندها مقاصد و تفکرات خود را آرام آرام و با آرامش تمام به خورد مخاطبین خود داده و تماشاگران را همراه و هم عقیده خود می کند. 


مقاصد و تفکراتی که درون مایه آن عدم وجود خداست...!!!

 

به عنوان مثال زمانی که مخاطب در حال تماشای مستند تولید انسان در رحم مادر و تولد نوزاد است، در تمام طول برنامه دیالوگها و سخنان گوینده برنامه طوری تنظیم شده که مخاطب، آن برنامه را کاملاً علمی و واقعی بداند. زمانی که مخاطب چنین برداشتی داشته باشد زمان شلیک اهداف ضد اسلامی است. 


"..... دانشمندان معتقد بودند زمانی که نوزاد در رحم مادر است توانایی چنگ زدن و در مشت نگه داشتن چیزی را نباید داشته باشد ولی دیده شده نوزاد در رحم مادر دست خود را مشت میکند. نوزاد میمون و گوریل نیز بلافاصله پس از تولد، موها و پشم های تن مادرش را چنگ میزند.چون ما انسانها گونه ای از میمونها بوده ایم که به مرور زمان تغییر پیدا کرده و تکامل یافته ایم، می توان گفت نوزاد انسان نیز بند ناف را چنگ زده و در دستش مشت می کند......"
متن فوق تکه ای از گفته های گوینده برنامه مستند تولید و تولد نوزاد انسان بود.شاید در نگاه اول مخاطب پی به اهداف گوینده نبرد، ولی اینطور به مخاطب القا می شود که انسان در ابتدا به هیچ وجه به شکل انسان آفریده نشده است...!!!!
 

در ادامه این مستند گوینده می گوید:
 

"..... هنوز دانشمندان نمی دانند که انسان چگونه آفریده شده یا بهتر بگوییم چگونه از میمون به انسان تغییر ماهیت داده است..... در بین دانشمندان اختلاف نظری وجود دارد مبنی بر اینکه چگونه و با چه تغییرات شیمیایی و محیطی شعور و درک میمونها تا این اندازه تغییر کند تا روزی موجودی تغییر یافته به نام انسان بتواند معادلات ریاضی را حل نماید...."
و زمانی که برنامه به پایان می رسد مشاهده می کنیم مستند(!!!)پخش شده توسط خود تیم شبکه من و تو ساخته شده است. 


همچنین از شبکه من و تو یک، همزمان با ایام محرم سال ۸۹ مجموعه سفرنامه های شخصی انگلیسی زبان پخش میشد. مردی میانسال که با چهره ای کاملاً غربی به عنوان توریست و محقق در ممالک اسلامی در جست جوی واقعیات معماری اسلامی بود.
 

در یکی از قسمتهای این برنامه که در شهر اصفهان(!!!!!) ضبط و تهیه شده بود، محقق نقاشی های ساختمانها و عمارات باستانی اصفهان را تصویربرداری کرده بود و بر روی آنها صحبتمیکرد. ازمیان آن همه معماری اصیل اسلامی و ایرانی موجود در اصفهان، نقاشی هایی با موضوعات میگساری و رقص و آغوش گرفتن را انتخاب کرده بود و چنین توضیح میداد:
 

"..... در گذشته ایرانیان بسیار روشنفکر و اجتماعی بودند و در تمامی مهمانی هایشون شراب جزیی از سفره هایشون بود(!!!!!) این را می توان از نقاشی های به جا مانده بر روی دیوار های عمارتهای این شهر فهمید. ولی با ورود اسلام به این سرزمین عقاید بسیار پیش پا افتاده و عجیب و غریبی(!!!!!) در بین مردم دهان به دهان پیچید تا اینکه امروزه نمی توان در خانواده های ایرانی رنگی از آرامش و شادمانی های گذشته را دید(!!!!!!)....." 


در ادامه با نشان دادن تصاویری که بر اثر گذشت زمان کاملاً مخدوش و مخروب شده و نمی توان به درستی تصویر واقعی آن نقاشی های بر روی دیوار را دید گوینده ادامه میدهد:
"..... در زمان صفویه شاهان و پادشاهان اسلامگرای آن زمان چنان به مردم فشار می آوردند که کمتر کسی جرات ابراز علاقه نسبت به جنس مخالف و بیان کردن تمایلات ج.ن.س.ی را داشت ولی همانهایی که این چنین مردم را نهی میکردند خودشان فاسدان زورگویی بودند که از نقاشی های به جا مانده در بناهای اسلامی(!!!!) می توان دید زنان برهنه و ساقی جزیی جدانشدنی از محافل اینها بوده (!!!!!!).... " 


واقعاً چرا این چنین تهمت ها و دروغپردازی هایی را باید این شبکه به مخاطب خود ارائه دهد؟

 

در قسمتی دیگر از این سفرنامه، گوینده در حال نمایش مسجدی در کشور مغرب است و در مورد اهل تسنن و اهل تشیع این چنین می گوید:
 

"..... اهل تسنن معتقدند خلفایی به نامهای ابوبکر و عمر و عثمان جانشینان محمد بوده اند و این حق آن سه خلیفه بوده. ولی شیعیان صفوی(!!!!!!!) معتقدند که جانشینی به داماد محمد، شخصی به نام علی باید میرسیده که آن سه خلیفه به صورت غیر قانونی این حق را از علی گرفته اند....... به نظر من و بسیاری از مردم اگر حکومت به علی می رسید اسلام دموکراسی را زیر پا میگذاشت. با انتخاب ابوبکر و عمر و عثمان میتونم بگم این اولین و آخرین باریه که اسلام بر اساس دموکراسی عمل کرده....."
در ادامه برنامه گوینده می گوید:
 

"..... شخصی مسلمان علی را میکشه و سالها بعد پسر علی به نام حسین برای خونخواهی پدرش قیام میکنه که اونهم ناکام میمونه و به دست مسلمانان دیگری کشته میشه(!!!!!!!!!!)......."

(( از تمامی خوانندگان محترم بخاطر نوشتن مطالب فوق عمیقاً پوزش می طلبم ولی وظیفه خود دانستم که دیگران را از اهداف و ماهیت واقعی این شبکه "من و تو یک – من و تو دو" آگاه کنم. ))

نظرات 12 + ارسال نظر
انصارالزهرا س سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.ansarolzahra.blogfa.com

سلام
با مطلب ((مادر ما را کشتند 2))(از حمله به خانه حضرت تا نامه عمر به معاویه و شکایت آتشین حضرت در جمع زنان مهاجرین و انصار)
به روزم
منتظر حضورتان
اللهم عجل لولیک الفرج

منتظر۲ چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.yavaranemoud.blogfa.com

سلام خسته نباشید واقعا دستتون درد نکنه عالی هست البته من مدتی هست که به شبکه های ماهواره نگاه نمی کنم چون تازه فهمیدم حرامه نگاه کردنش ولی اطلاعاتی که دادی واقعا دقیق و کامل هست به نظر من هدف از پخش این مستند ها علاوه بر بحث هایی که شما گفتین انه که افکار مردم رو پخش کنند تا مردم از کار هایی که داره اتفاق می افته غافل شن و هم چنین به نظرمن این شبکه به طور اشکاری داره فرهنگ غربی رو برامون اموزش می ده و تازه خیلی هم جالب نشونش می ده چون من اون روز وقتی داشتیم با دوستامون حرف می زدیم دیدم اشاره کردن به پوشیدن و فواید کفش کتونی و به طوری بیان می کردن که انگار اگه کفش کتونی نپوشی چه فاجعه ی بزرگی اتفاق میوفته در حالی اصلا اینجوری نیست به هر حال بازم تشکر می کنم سرتو بردم

massuod-q2 چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://massuod-q2.blogfa.com

سلام

خدا قوت


با مطلبی تحت عنوان از روی عشق یا عادت بروزم خوشحال میشم بیای

التماس دعا

همسنگر جنگ نرم

ali جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://takonline.vcp.ir

سلام یه سوال پرسیدم که جواب داده نشد و تایید نشد......راستی من وقتی منو تو رو نیگاه میکنم اصلا دقت نمیکنم که مجری خر یا گاو یا یهودی یا ترروسیم هست یا اصلا ما از اول میمون بودیم یا کره زمین به اشتباه به وجود اومده و اینا ----اول اینکه برا بیکاری فقط میبینم و توجهی هم به چرندیات اینا نمیدم --دوما کسی که تو ایران خدا و پیغمبری حالیشه هیچ وقت نمیگه ما اول میمون بودیم چون تو قران گفته ادم و هوا رو خلق کردم پس چرنده و کسی هم توجه نمیکنه دیگه کسی که اینا رو بگیره و شک کنه حسابش و کتابش با بالاییه هست--- بابا شما بیا برو ببین دانشگاه و برنامه تولویزیون خدمون و نمایشگاه کتاب تهران و سیاست و دولت رو موشکافی کن 10000 برابر این شبکه مشکل داره

ali شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://takonline.vcp.ir

سلام راستی در مورد این مستند ظهور اگه میتونیین مطلب بزارید ببینیم چه اینقدر جنجالی شده ؟؟؟؟؟((اگه یه نوشتن بعضی ها رو اشتباه مینویسم ببخشید چون اصلا نیگاه به نوشته نمیکنم و مینویسم ))

133 شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://s133.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


سلام

به زودی میلاد دختر هستی است ...

من یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام خسته نباشید من تازه با سایتتون اشنا شدم از این مسایل خبری نداشتم به قدری مطالب جالب بود که دفعه ی اول تمام مطالب رو خوندم ولی مشکل اینه که من این نماد ها رو اصلا نمی شناسم و حتی سرچ هم کردم مسایل نامربوط اورد بعضی از این نماد ها رو شناختم مثلا صلیب شکسته وبعضی اعداد یا ستاره شش پر که روی یک نوکش هست ولی بقیه رو از کجا گیر بیارم و بشناسم؟

یه بنده ی خدا . . . چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.asireazad.blogfa.com

بسم الله . . .
هنگامی که دو نفر از رسولان را بسوی آنها فرستادیم، اما آنان رسولان را تکذیب کردند؛ پس برای تقویت آن دو، شخص سومی فرستادیم، آنها همگی گفتند: «ما فرستادگان به سوی شما هستیم!»

اما آنان گفتند: «شما جز بشری همانند ما نیستید، و خداوند رحمان چیزی نازل نکرده، شما فقط دروغ می‌گویید!
گفتند: «پروردگار ما آگاه است که ما قطعا فرستادگان به سوی شما هستیم،
و بر عهده ما چیزی جز ابلاغ آشکار نیست!
آنان گفتند: «ما شما را به فال بد گرفته‌ایم و اگر دست برندارید شما را سنگسار خواهیم کرد و شکنجه دردناکی از ما به شما خواهد رسید
گفتند: شومی شما از خودتان است اگر درست بیندیشید، بلکه شما گروهی اسرافکارید!
و مردی از دورترین نقطه شهر با شتاب فرا رسید، گفت: «ای قوم من! از فرستادگان پیروی کنید!
از کسانی پیروی کنید که از شما مزدی نمی‌خواهند و خود هدایت یافته‌اند!
من چرا کسی را پرستش نکنم که مرا آفریده، و همگی به سوی او بازگشت داده می‌شوید؟
آیا غیر از او معبودانی را انتخاب کنم که اگر خداوند رحمان بخواهد زیانی به من برساند، شفاعت آنها کمترین فایده‌ای برای من ندارد و مرا نجات نخواهند داد!
اگر چنین کنم، من در گمراهی آشکاری خواهم بود!
من به پروردگارتان ایمان آوردم؛ پس به سخنان من گوش فرا دهید!
به او گفته شد: «وارد بهشت شو!» گفت: «ای کاش قوم من می‌دانستند...
که پروردگارم مرا آمرزیده و از گرامی‌داشتگان قرار داده است
و ما بعد از او بر قومش هیچ لشکری از آسمان نفرستادیم، و هرگز سنت ما بر این نبود؛
فقط یک صیحه آسمانی بود، ناگهان همگی خاموش شدند!
فسوس بر این بندگان که هیچ پیامبری برای هدایت آنان نیامد مگر اینکه او را استهزا می‌کردند!
یا ندیدند چقدر از اقوام پیش از آنان را هلاک کردیم، آنها هرگز به سوی ایشان بازنمی‌گردند!



یس...

مسافر۸۸ جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ق.ظ http://start88.blogfa.com

سلام علیکم
خداقوت

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

در ازمونی شرکت کرده ام که دلخوشی شیرینی در پس راه دشوار ان نهفته است...
دل خوش به ادای تکلیفی که شیرینی رضایت، سختی مسیر را گوارا می کند
دل خوش به رضا برضائک و تسلیما لامرک

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
التماس دعا
(پوزش به جهت تاخیر)

ممنون و متشکر

من یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام خسته نباشید ۲تا سوال داشتم ایا واقعا می شه گفت که ارم شبکه های صدا و سیما علامت چشم جهان بین هست؟ و سوال دیگه اینکه ایا میزی که توی برنامه بی بی سی هست همون علامت چشم جهان بین هست؟

جواب سوال 1:
نه! واقعا نمیشه ((لوگو -همه- شبکه ها رو گفت)) چرا؟!
شما میخواهید بروید! به یک عدد اپتومتریست ـی (یا همون بینایی سنجی خودمون)
دم درش که میرسین میبینین تصویر زمینه تابلو این جناب دکتر یک عدد چشم نقش بسته (حالا یا یک عدد یا دو عدد یا هرچی) دلیل نمیشه که پزشکه ماسون باشه که !!؟! شغلش با چشم رابطه زن و شوهری داره (منظور=کاملا در ارتباطه) برای شبکه ها و دیگر مسائل از این قبیل به همین صورت، اما گاهی در این بین بعضی از این تصاویر پس زمینه، شدیدا به نماد تک چشم اشاره میکنه اون بحثش جداست مثلا در بین آرم ها ، آرم شبکه استانی اردبیل که 3 تا مثلث که داخل وسطی یه چشم قرار گرفته یاشبکه استانی مازندران دوباره به همین منوال منتها با اختلاف 2 کوه!
حتی اگه بخوایم بگیم اون مثلث ها به بهانه رشته کوههای البرز کشیده شده و اون چشم هم بحث رابطه ای داره و ازشون بگذریم؛ وقتی باز لوگو شبکه استانی آبادان رو ملاحظه میفرمایید! دیگه آدم میمونه چجوری خودشو توجیه کنه:
کلا یه چشم هست که قرنیه اون مشتعل است!!

جواب سوال 2 :
اگر بتونید تصویری نسبتا واضح از این نماد برامون بفرستید حتما اعلام میکنم . . .
و این میتونه مدرک خوبی باشه برای اثبات اهداف شوم این شبکه . . .

[ بدون نام ] یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

لیاقت شما آدم های بی فکر این که برین بشینین و همین شبکه های مزخرف ایران رو ببینین نه شبکه ای مثل منوتو که داره واقعیت ها رو میگه در ضمن اگه اونا بهایی هم باشن از شماها که آدم ترن !

اسماعیل جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام
واقعا مقاله خوبی بود. اینها نمیدانند چکار می کنند و جزو زیان دیدیگان خواهند بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد