.

.

شبکه خبر

نمادهای ماسونی - ایران


این بخش : شبکـــــه خــــبر





برای مشاهده کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . .



هدف در ارسال این پست، تنها نشان دادن شباهت یکی از علائم مشهور ماسونی به لوگو ساعتهای جهانی شبکه خبر نیست؛ بدانید که افراطی نیستیم و یک تنه به قاضی نمیریم.


بسیاری تصور می کنند که ما مخالف بی چون و چرایی هستیم که، هیچ ایراد و مشکلی جز در مسائل خارجی(پرچم داران) نمی بینیم پس به همین خاطر عملا بعد از یکبار مشاهده و مطالعه مباحث، به خاطر ((جبهه گیری افراطی شان))، از ما فاصله می گیرند.



-----------------------------------------------------------------------------------------


در این پست نیز، ما مطالب مورد نظرمان را ارائه می دهیم و "شما" قضاوت می کنید :






تا اینجا که چیز خاصی نمیبینیم



از اینجا به بعدِ که اون چیزِ خاص خودشو کم کم نشون میده . . .





شما شباهتی بین این تصویر :




با این تصویر نمیبینید ؟    :



مسلمه که نمی بینید اما آیا این تصویر را برایتان تداعی نمی کند؟! و هیچ شباهتی ندارد؟!  :




یا حتی این یکی ؟




شــــما قــضـــاوت کـــنیـــد . . .


ما اجباری در استفاده از هرم در این لوگو نمیبینیم

شـــما چـــطـور ؟

نظرات 10 + ارسال نظر
محمدصادق پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.ansarolzahra.blogfa.com

سلام سجاد جان
ممنون از پستهای خوبت
با پست
((فساد از صدا و سیما است...به گیرنده های خود هیچ وقت دست نزنید))
به روزم
منتظر حضورت
یاعلی

منتظر۲ پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.yavaranemoud.blogfa.com

سلام و خسته نباشید از اطلاع رسانی عالیت متشکرم من مشکلی دارم اونم اینه که من به علت پایین بودن سرعت اینترنتم نمی تونم از قسمت کلیپ هات استفاده کنم اگه یه فکری به حال ما هم بکنی متشکر می شم باز هم نهایت تشکر رو دارم

با عرض سلام و خسته نباشید
انشاالله بزودی با فرمت های
3GP و MP4
در اختیارتان قرار می دهیم
حداقل تا 1 هفته دیگر
با تشکر

مجید شیرازی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://313yarzahra.blogfa.com/

سلام

اللهم صل علی محمد و آل محمد و جمیع الانبیاء والمرسلین و جمیع الشهداء و الصدیقین و عجل فرجهم

البته فراماسون ها همه جا نفوذ کرده اند و ممکن است طراح این لوگو ماسون بوده یا تحت القاء آنها ولی نمیتوان گفت هر جا نماد ماسون ها بود حتما همه آنها ماسون هستند این هم یکی از حقه های آنهاست که بسیاری از نماد های ملت ها را به نام خود زده آند تا توهم ما بیشماریم رو القا کنه!
... تَحسَبهم جَمیعاً وَ قُلوبُهم شَتّی ذلِکَ بِانَّهُم قَومٌ لا یَعقِلون"آنان را متحد می پنداری ولی دلهایشان پراکنده است ؛ زیرا آنان مردمی هستند که نمی اندیشند."(سوره مبارکه حشر ،آیه 14)

برای تعجیل در فرج مولامون صاحب الزمان(عج) و آزادی و رفع مشکل خواهران و برادران مسلمان و نجات همه مستضعفین و مردم آزاده در سراسر جهان بویژه مظلومین بحرین دعا کنید.

آسمان غرق خیال است کجایی آقا؟
ششمین جمعه سال است کجایی آقا؟
یک نفس عاشق اگر بود زمین میفهمید
عاشقی بی تو محال است کجایی آقا؟

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما![گل][گل][گل]

اتفاقا با نظر شما کاملا موافقیم و در مورد این پست نیز به هیچ عنوان چنین عقیده ای که این شبکه وابسته و... است را نداریم
بلکه نظر ما به طراح آن بر می گردد و بیشتر علاقه به این داریم که مسئولان کمی بیشتر توجه کنند.
اگر ایراد نقص و یا مشکل خود را خود ببینیم و رفع کنیم خیلی بهتر است از آنکه دشمن مورد استفاده قرار دهد.

با تشکر از توجهتان

هاتف رضایی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام همسنگر عزیز
استاد رائفی پور جدیدا در مقاله ای از ماها خواستن که دیگه غرق مسائل نمادیابی و نماد گرایی تفکر فراماسونری و ... نشیم.
قسمتی از این مقاله:
اینجانب علی اکبر رائفی پور سرباز دون پایه جبهه مهدویت اعلام می دارم حاضرم به تنهایی بر روی تمامی دیوار های شهرشهر کشورمان گونیا و پرگار و تک چشم بکشم! ولی جوانی در این کشور معتاد نباشد یا خدایی ناکرده ناموس ایرانی به فحشا نیافتد و حرام لقمه ای بیت المال را مال البیت نداند!


عزیزانم پس از این دیگر فراماسونری و نماد هایش را فراموش کنید تاکید و تامل بیش از این بر روی این جریان انحرافی خود انحرافی عظیم است! مگر نگفتیم که در هرم قدرت فراماسونری جز ناچیز است و در راس آن ابلیس و شیطان است ، و مگر نه اینکه خدا فرموده است "ان کید الشیطان کان ضعیفا"(همانا مکر شیطان اندک است) پس دیگر چه دلیلی دارد به جبهه شیطان بپردازیم مهم این بود که بفهمیم او و یارانش شبانه روزی برای تاخیر ظهور فعالند. و دریغا که ما برای مولایمان اندکی زحمت به جهان نخریدیم و در پی اسودن رفتیم.


البته هرگز نخواهیم گذاشت در شیعه خانه امام زمان کسی نماد های شیطان را گسترش دهد بلکه برادران و خواهرانم ما وارد مرحله جدیدی شده ایم.

................................
دیگه بنا به فرمایشات استاد موقع اقدامات عملی آغاز شده و پرداختن صرف به نماد ها دیگه کارساز نیست و به نوعی وقت تلف کردن هستش. پس از خودمون شروع کنیم و خودسازی بکنیم تا جامعه مون رو بسازیم. یک جامعه مهدوی
لینک مطالعه کامل مقاله استاد:
http://nwo.ir/1390/02/07/post-284/

یا زهرا

پستی مخصوص شما دوست عزیز ارسال شد
با تشکر

پشت پرده شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ http://poshtehpardeh.blogfa.com/

دقت و موشکافیتون عالیه!!!
به نظرم شما بیشتر از یک نفر هستید و کارتون عالیه!!!
دوست دارم با هاتون همکاری کنم

این نظر لطف شماست
در آینده به همکارانی نیازمندیم
اگر افتخار دهید . . .

ali شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://takonline.vcp.ir

سلام ممنون که خبرم کردید ---راستی ما نفهمیدیم یه مطلب خودندم با این موضوع :
قش ماسونری در انقلابهای مهم معاصر

با شعار «آزادی، برابری، برادری» فراماسون‌ها نقش بزرگی در انقلاب امریکا در سال های ۱۷۷۵-۱۷۸۳بر علیه استعمار انگلیس، در انقلاب کبیر فرانسه در سال ۱۷۸۹ برعلیه نظام اشرافی فرانسه داشتند. آنها حتی نقش پررنگ‌تری در جریان انقلاب مشروطه ایران در سالهای ۱۹۰۵ تا ۱۹۰۹ بر ضد نظام مطلقه سلطنتی و متحدان تزاری آنها داشتند.[۲] آموزه های فراماسونری نقش کلیدی در ایدئولوژی انقلاب امریکای جنوبی بر ضد استعمار اسپانیا به رهبری سیمون بولیوار داشت.
فعالیت‌های خیریه

این انجمن بطور گسترده‌ای در فعالیت‌های خیریه و در زمینه خدمات اجتماعی فعال می‌باشد. در حال حاضر پول تنها از اعضای انجمن جمع آوری می‌شود و صرف امور نیکوکارانه می‌شود. فراماسونری به بسیاری از سازمان‌های خیریه غیر ماسونری، نهادهای محلی، ملی و بین المللی خیریه کمک‌های مالی قابل توجهی می‌کند.

فراماسونری مخالفان و منتقدان بسیاری داشته‌است. بسته به زمان و موقعیت جغرافیایی این گروه‌ها هر یک انگیزه و دلیل‌های متفاوتی داشته‌اند. منتقدان فراماسونری را به سه دسته عمده زیر می‌توان تقسیم بندی کرد:

منتفدان مذهبی
منتقدان سیاسی
انتقادها براساس تئوری‌های توطئه[۱۶]

مخالفان مذهبی

فراماسونری در طول حیات خویش متوجه انتقاداتی از جانب نهادهای دینی و ادیان قرار داشته‌است. آنان فراماسونری را بعنوان رقیبی برای دین می‌شناختند و یا فراماسونری را مصداق ارتداد می‌دانستند. فراماسونری از جانب این افراد و نهادها به انواع تئوری‌های توطئه متهم می‌شده‌است. این منتقدین فراماسونری را یک قدرت سری و شیطانی محسوب می‌کردند.[۱۷]
فراماسونری و مسلمانان

بسیاری از مخالفت‌های مسلمانان ریشه در صهیونیسم‌ستیزی و یهودستیزی دارد. هم‌چنین دسته دیگری از مسلمانان منتقد فراماسونری، «دجال» را به فراماسونری پیوند می‌زنند.[۱۸] بعضی مسلمانان اعتقاد دارند که فراماسونری «منافع یهودیان» را دنبال می‌کند.[۱۹] به عنوان نمونه، ماده ۲۸ میثاق‌نامه حماس عنوان می‌کند که «فراماسونری از صهیونیسم دستور می گیرد».[۲۰]


ما نفهمیدیم اینا اخرش خوبن یا بدم یه سری میگن نیکو کارن یه سری میگین شیطانن اصلا به ما چه ربطی داره فکرمون رو با اینا خراب کنیم-خودمون هزارتا مشکل داریم
این ادرس :
http://fa.wikipedia.org/wiki/فراماسونری

پاسخ شما در "بخش سیاسی" ارسال شد.

با تشکر

-- دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

داشتم نظرات رو می خوندم نظر هاتف رو دیدم البته چند روز پیش این مطلب رو تو وبلاگشم دیدم.ولی من از پشت نقاب ممنونم چون من کسی بودم که حداقل ترین اطلاعات رو در این مورد داشتم ولی الان نسبت به اطرافم اگاه تر شدم به نظر من مسئله این نیست که شیطان ضعیف هست و این حرفا چون اینارو همه می دونن مسئله اینه که کسایی مثل من بدونن با چه کسی نشست و برخاست می کنیک شاید ناخواسته و به دلیل اطلاعات کم تحت تاثیر عقاید این چنینی قرار بگیرم؟ متشکرم

با تشکر از توجه و محبت شما دوست عزیز

سرخوش دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام
درسته به نظرم میتونست اون مستطیلا رو گرد کنه نه هرم...

مرتضی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ

اسم اینجا رو باید گذاشت پروژه بیداری ایرانی علیه عالی فقط کاشکی زودتر سایتش کنید

با عرض سلام و خسته نباشید
اگر منظورتان از "پروژه بیداری ایرانی" طعنه به بیداری اسلامی و انقلابات در کشورهای عرب است و حس/فکر میکنید ما در پی ایجاد تشویش اذهان مردم، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و یا قابلیت تبدیل به چنین جریانی را داریم، برایتان روشن میکنم که هیچ وقت و هیچ زمان چنین فکر/حدس/گمان/یقین یا هر چیزه دیگری که مد نظرتان بوده به وقوع نمی پیوندد . . .
و پست مربوط به شبکه خبر با دو هدف ارسال شد:
1-جهت انتقاد از تدوینگران و طراحان این شبکه برای طراحی این لوگو
2-برای اینکه مخاطبان مخالفمان، از آشکارسازی ما در مورد حکومتهای شیطانی کشورهای انگلیس، آمریکا، رژیم صهیونیستی، انتقادی مبنی بر یک تنه به قاضی رفتن ما داشتند و این پست صرفا برای تکذیب این نظرات بوده . . .

و اگر غیر از مطلب فوق است (منظور پروژه ای در بیداری ایرانیان نسبت به جریانات تحت حکومت شیاطین) . . .
نظر لطفتان است . . .
با تشکر

مهدی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ

واقعا برای خودم، جامعه ام و خصوصا برای شما و امثال شما متأثفم
به نظر شما برادر من این جزئییات کوچک که خیلی هاشون هم درسته که اهمیتی نداره( و البته این موردی که شما گفتید 100% زاییده ی تفکرات خودتونه)اینقدر ارزش وقت گذاشتن دارن...؟
مسائل سیاسی کشور خودمون هیچ... مسائل اعتقادی مون هم هیچ...(که مطمئنم بخاطر جوی که الان بخاطر این چیزایی که تازه یاد گرفتید اصلا وقت رسیدگی بهشون رو ندارید) لااقل اگر میخوای دشمن شناسی کنی یه طوری این کارو بکن که خاصیتی هم داشته باشه...
این کارا واقعا لاینفعه مسائل خیلی مهم تر روی زمین مونده.مثلا شما نمی تونی در باره ی نوع فعالیت اینا کارایی که کردن دارن میکنن تحقیق کنی و مقاله بدی؟ شما فکر میکنی سران سیاسی جهان از این شبکه فعالیتشون مجزاس؟ ارتباطشون رو تحقیق کن با این کار میشه اقدامات آیندشون رو هم پیش بینی کرد
به نظر من (که البته 10سالی هست با این مسائل در ارتباطم)فکر میکنم این یکی از سیاست های همین شبکه ی عظیم برای منحرف کردن اذهان عمومی برای انجام احتمالا آخری پروژشون باشه....
تو تله نیوفتیم....
ممکن از لحنم بدت بیاد ولی به حرفام فکر کن...

با عرض "تاسف" که ما 1 هفته است این "چیزا رو" یادگرفتیم! و از دین و زندگی هم، افتادیم! و تبریک به شما که 10 ساله در ارتباطید . . . !

در صورت امکان در آینده پستی مخصوص به ((جو حاکم بر محققان ارزشی)) ارسال خواهد شد . . .
با تشکر از توجهتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد